1) Co bude náplní Kontaktního centra?

Kontaktní centrum bude komunikační uzel s jednotnou metodikou práce – všem volajícím klientům nabídne stejně kvalitní úroveň služeb. PNS přes něj bude směrovat hlavní tok informací, čímž dojde ke spojení komunikačních kanálů – telefonu, e-mailu a faxu do jednoho místa. Hlavním cílem kontaktního centra je spokojený a rychle „odbavený“ zákazník. To bude možné mimo jiné i díky tomu, že jen z několika málo identifikačních údajů operátor zjistí potřebné informace o zákazníkovi (například poslední řešené reklamace, množství dodávky atd.). To ušetří čas i energii na obou stranách.

2) Kde bude?

Kontaktní centrum je technicky připravené v Ústí nad Labem. Někteří z vás budou mít možnost si ho sami prohlédnout a navštívit všechna jeho pracoviště.

3) Co a kdo to vlastně bude?

Jako „první linii““ si můžete představit operátory na telefonní lince. Právě oni budou zajišťovat komunikaci s vámi. Vaše požadavky a dotazy přijmou a zadají do informačního systému. Ten je automaticky zašle k řešení na konkrétní oddělení PNS – na správu klíčových odběratelů, logistiku, účetní oddělení atd. Přesně tam, kde je mohou co nejrychleji a nejefektivněji vyřešit či zodpovědět. Kontaktní centrum bude mít navíc i jakousi „armádní zálohu“, která bude vykonávat činnosti spojené se zadáváním a údržbou dat (zejména u obchodních smluv) v systému SAP.

4) Kdy se do kontaktního centra dovolám?

Z důvodu technických příprav bude Kontaktní centrum pro zákazníky jednotlivých divizí zprovozněno postupně. První den D nastane na na jaře 2010 pro prodejce ze severních Čech. Další části republiky budou následovat do konce roku. O přesných termínech budete včas informováni. Kontaktní centrum bude v provozu každý pracovní den od brzkých ranních do odpoledních hodin.

5) Co mi Kontaktní centrum přinese?

V kontaktním centru budou operátoři řešit všechny vaše více či méně běžné požadavky a bude se zde provádět i řada dalších činností. Vzkazy na dodacích listech se stanou minulostí a vy už nebudete muset čekat, zda a jestli vůbec si je správná osoba přečte a vyřídí. Veškeré informace sdělíte přímo do centra dění a kdykoliv si budete moci ověřit stav řešení svého požadavku. Budete mít zkrátka přehled.

6) Nahradí kontaktní centrum práci obchodních zástupců?

Vzhledem k tomu, že osobní přístup a komunikace s prodejcem přímo na prodejním místě pro nás zůstává prioritou, bude vás obchodní zástupce i nadále navštěvovat.
Kontaktní centrum převezme řešení reklamací a stížností, které jsou v dnešní době telefonicky řešeny obchodním zástupcem. Díky kontaktnímu centru a novému informačnímu systému dojde k zefektivnění činností obchodního zástupce, který bude díky přehledu o dodávkách, reklamacích nebo fakturaci každého prodejního místa dobře připraven na řešení konkrétních záležitostí. Zbude tak více času na vlastní obchodní a poradenské činnosti.

7) Jaké bude spojení na Kontaktní centrum?

Do kontaktního centra se dovoláte přes jedno telefonní číslo. Na ně budou postupně přesměrována veškerá stávající telefonní čísla, na kterých se zaměstnanci jednotlivých divizí řešíte své záležitosti.
Ačkoliv bude hlavním prostředkem komunikace s kontaktním centrem telefonický kontakt, budete moci využít i e-mail či fax. Dostanete tam možnost zvolit právě ten způsob komunikace, který vám vyhovuje nejvíce.

Další podrobnější informace vám přineseme v dalších číslech Trafikanta a v dostatečném předstihu před zahájením činnosti kontaktního centra od nás obdržíte i „návod“ na používání kontaktního centra. Pokud vás napadají další otázky, budeme rádi, pokud nám je napíšete na naše internetové stránky, či sdělíte obchodním zástupcům.

Na našich stránkách jsou používány cookies nezbytné pro základní účely a funkce webových stránek. Žádné analytické ani reklamní cookies u nás nenajdete. Procházením stránek PNS souhlasíte s používáním cookies. Dozvědět se více o cookies.

Rozumím
x