Hovor

Dovolám se stejně „dobře" jako na ostatní KC (UPC, Telecom atd.)?

KC PNS bude od počátku vybaveno nejmodernějšími technologiemi, dostupnými ve všech známých profesionálních call centrech. Další výhodou KC PNS je, že nejde o klasické call centrum, kde jste odkázáni pouze na volnou telefonní linku. Pro kontaktování KC PNS budete moci kromě volání využít i dalších komunikačních kanálů, jako jsou e-mail, SMS zpráva či fax, které můžete používat 24 hodin denně. Na telefonní lince KC PNS budete moci také zanechat vzkaz. Své požadavky nám můžete zasílat i klasickou poštou. Věříme tedy, že všechna tato opatření napomohou dobré spolupráci a hladkému průběhu vyřizování vašich požadavků a dotazů.

Co budu dělat, když se nedovolám?

Můžete zvolit alternativní komunikační kanály, které vám jsou pro komunikaci s KC PNS k dispozici – e-mail, fax či klasickou poštu. Mimo pracovní dobu KC vám bude také k dispozici záznamník.

Bude na KC víc linek? Bude tam dost operátorek?

Telefonní číslo na KC bude pouze jedno, to ale neznamená, že se může dovolat jenom jeden zákazník. Systém umožňuje, aby se na toto jediné telefonní číslo v jeden moment dovolal dostatečný počet zákazníků (řádově desítky) naší prodejní sítě. Jejich požadavky pak bude vyřizovat skupina vyškolených operátorů.

Bude i nadále existovat zelená linka?

Bude existovat pouze linka KC, na kterou budou převedeny všechny stávající zelené linky divizí PNS. Žádné z telefonních čísel na divizích (ať už pevné či stávající zelené linky), přes které v současné době řešíte své požadavky, nebude po zavedení KC pro daný region dále v provozu.

Obchodní zástupci

Bude existovat obchodní zástupce? Bude dále navštěvovat jednotlivá místa?

Mimo Kontaktní centrum budete i nadále v přímém kontaktu s obchodními zástupci. Ti budou prodejní místa navštěvovat stále tak, jak jste byli doposud zvyklí. Díky KC a novému informačnímu systému bude obchodní zástupce maximálně připraven na řešení konkrétních záležitostí (na základě přehledu o dodávkách, reklamacích nebo fakturaci každého prodejního místa). Zbude mu tak více času na vlastní obchodní a poradenskou činnost.

Co už nebude vyřizovat obchodní zástupce?

Kontaktní centrum na sebe převezme některé ze současných činností obchodního zástupce. Zejména ty, které nevyžadují jeho fyzickou přítomnost na prodejně (například požadavky na úpravu nákladů, reklamace apod.) Tím umožní obchodním zástupcům věnovat více času obchodní a poradenské činnosti případně řešení konkrétních záležitostí prodejního místa. Přímé spojení s KC umožní zkrátit dobu mezi zadáním požadavku a jeho řešením. Obchodní zástupce vám v rámci svých pravidelných návštěv bude moci sdělit výsledek vašeho požadavku a budete s ním moci konzultovat eventuální další postup.

Ostatní

Mám při chybné ranní dodávce (spíše nedodávce) části zboží volat KC?

Ano.

Úpravy nákladů jsou nyní okamžitě řešeny (přes obchodního zástupce nebo vnější službu). Jak dlouho to bude trvat přes KC (myslím tím noviny a reakci na reklamu)?

KC zadá váš požadavek na úpravu nákladu okamžitě, změna tudíž bude zohledněna od nejbližšího čísla vydání. Důležitá je však skutečnost, že dodávaný náklad je optimalizován a výše dodávaného množství se v budoucnu může měnit.

Bude zpětná vazba? Když pošlu e-mailem požadavek na úpravu objednávky, dáte mi vědět, že byla provedena tehdy a tehdy?

Pokud budete chtít znát stav svého požadavku, stačí kontaktovat KC.

Co budu dělat, když se ztratí balík s dodávkou?

Při podobných problémech kontaktujte KC. To je připraveno přijímat jakékoliv vaše dotazy či požadavky, které v případě potřeby postoupí dalším odpovědným oddělením k vyřízení.

Jak se budou řešit doposílky titulů?

Svou žádost na doposílku sdělíte pomocí e-mailu, sms či telefonicky našemu Kontaktnímu centru. To prověří existenci skladové zásoby a spustí proces činností, které povedou k provedení této doposílky.

Na našich stránkách jsou používány cookies nezbytné pro základní účely a funkce webových stránek. Žádné analytické ani reklamní cookies u nás nenajdete. Procházením stránek PNS souhlasíte s používáním cookies. Dozvědět se více o cookies.

Rozumím
x