Kontaktní centrum PNS je naší službou pro prodejce tisku - je spojnicí mezi PNS a prodejní sítí. Jeho prostřednictvím vyřizujte veškeré požadavky, dotazy a reklamace.

 

Více o kontaktech a provozní době, formuláře a další důležité informace nejdete na samostatných internetových stránkách Kontaktního centra kc.pns.cz.

 

KC

 

K 1. 4. 2018 došlo ke zrušení ZELENÉ LINKY, telefonního čísla 800 602 602. Po telefonu s námi můžete komunikovat i dále za běžnou sazbu vašeho tarifu na čísle 

 

Nabízíme vám alternativy pro komunikaci s námi:

  • Pošlete nám to, co potřebujete řešit nebo změnit E-MAILEM na adresu našeho kontaktního centra kc@pns.cz.
  • Doplňkové zboží objednávejte přes náš E-SHOP.
  • Veškeré doklady (Dodací a Remitendní list - DRL, Faktury, Reklamační listy), formulář na úpravu objednávky, informace k pohledávkám, obratu najdete v aplikaci MOJE PNS, kterou najdete na těchto webových stránkách.
  • Informace k titulům najdete na těchto stránkách v sekci KATALOG TISKUZde najdete mimo jiné fotografie titulů; kdy titul zavádíme do prodeje, kdy ho expedujeme a kdy jde do remitendy.
  • Čtěte vzkazy na DODACÍCH LISTECH a na FAKTURÁCH, dozvíte se zde informace o změně cen titulů, mimořádné distribuci titulů, opravách fakturace, data fakturace, distribuci doplňku, apod.

 

drl_zelena-linka

Nenašli jste zde konkrétně to, co chcete řešit?

Napište, prosím, svůj dotaz na e-mail našeho kontaktního centra – kc@pns.cz. Na dotaz odpovíme buď konkrétním postupem, nebo se budeme snažit o vámi popsanou službu nebo potřebu rozšířit např. aplikaci MOJE PNS, která by do budoucna měla sloužit jako velká samoobsluha pro vše, co s PNS komunikujete nebo řešíte.

 

Vaše PNS

 

Informace ke zrušení zelené linky KC si můžete stáhnout a vytisknout zde: