Stěžejní otázky a odpovědi

Jiří Roh má na starosti franšízovou spolupráci napříč českým trhem, otevírání nových trafik PNS a úpravu těch stávajících tak, aby tvořily jednotný koncept PNS v rámci maloobchodu jako takového. Položili jsme mu pár základních otázek, které by vás mohly zajímat:

 

Bude-li mít trafikant zájem o franšízu PNS, má se obrátit na vás? Nebo jaký je postup?

V případě, že má trafikant zájem o franšízovou spolupráci s PNS, může se obrátit na naše kontaktní centrum, popřípadě na obchodního zástupce nebo použít e-mail trafika@pns.cz, kde nám zevrubně popíše svou trafiku, své představy, poskytne nám na sebe kontakty. Naše oddělení se s ním potom spojí a domluví veškeré detaily přímo na místě. Každou provozovnu navštívíme, promluvíme si s potenciálním franšízantem, zjistíme jeho potřeby, potřeby PNS a snažíme se najít přijatelný kompromis, aby spolupráce byla oboustranně prospěšná.

 

A dá se nějak nastínit, jak by taková prodejna či trafika měla vypadat, nebo se může ozvat každý, kdo má jakoukoli prodejnu?

Ozvat se nám samozřejmě může každý, nelze sice zaručit, že se s každým domluvíme, ale ozvat se může každý a každým případem se budeme zabývat pečlivě, abychom zjistili, jestli si můžeme být navzájem prospěšní.

 

Takže když dojde k uzavření smlouvy, jestli tomu dobře rozumím, tak nastupuje nějaký tým, který se na dotyčnou prodejnu „vrhne“?

V případě, že dojde k uzavření franšízové smlouvy, nastupují naši techničtí pracovníci, kteří zaměří provozovnu, řešíme kompletní branding exteriérů, interiérů, popřípadě vybavení provozovny tak, aby prodejna zapadla do celkové koncepce PNS.

 

A co to provozovně přinese?

Co se týká vlastní provozovny, franšízant získá moderní prodejnu s velmi zajímavým designem a hlavně spokojené zákazníky, kteří se v prodejně cítí dobře. S tím přichází i nárůst „nákupního košíku“ jako takového, zvýšení kvality služeb, lepší vztahy s dodavateli, lepší podmínky nákupu a prodeje zboží vůbec.

 

A je možné říci, co nabízí dotyčnému trafikantovi nový design PNS celkově?

Určitě je to o větším pohodlí, lepším a snadnějším vystavení zboží − dodáváme nejmodernější regálové systémy, které jsou v současnosti na trhu, vše je variabilní, takže dokážeme tyto systémy postavit v jakémkoli prostoru, umíme se přizpůsobit. Nové prostory jsou pak čisté, nasvícené, zboží vypadá pěkně, lákavě, vznikne čistý design provozovny.

 

U rekonstrukce trafiky se zabýváte i elektřinou a různými rozvody, co se týče vybavení prodejny a její funkčnosti. Tedy vše dokonalé až do finále?

Ano, samozřejmě záleží na technickém stavu dané provozovny. Dokážeme ji předělat od A až po Z tak, aby to odpovídalo nejpřísnějším předpisům. Jsou ale jistě provozovny, které jsou už vymalované a elektroinstalaci mají v pořádku, tam potom řešíme už jenom branding jako takový, tedy exteriér i interiér.

 

A co se týče vybavení pokladnou a podobně, jak to vypadá?

PNS poskytuje vybavení pokladním systémem EET ve spolupráci se společností O2, dodáváme kasy O2 Premium, aby byl veškerý komfort zachován, zároveň samozřejmě sharujeme data o prodejích atd.

 

A ještě k rychlosti přestavby. To je faktor v obchodě strašně důležitý. Prý pracujete ve dne v noci, poměrně velmi rychle…

V těchto případech je rychlost a preciznost důležitá. Jedna část je příprava. Ta nám zabírá něco mezi dvěma až pěti týdny. Záleží také na složitosti provozovny a na tom, co vše v ní chystáme. Příprava ale otevřené prodejně v chodu nijak nebrání. Co se týče samotné montáže, tak vybavení zvládáme maximálně za dva dny, exteriér jako takový pak za provozu a ostatní záleží na technickém stavu rozvodů a dalšího vybavení.

 

Máte v současné době hodně rozpracovaných prodejen?

Momentálně jich máme celkem hodně, ale samozřejmě se nebráníme rozpracování dalších. Vítáme každou poptávku.

 

Zaujala vás naše nabídka a nenašli jste zde odpověď, která by vás zajímala? Pro více informací nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím e-mailové adresy trafika@pns.cz nebo přes naše kontaktní centrum.