Automatické telefonní hlášky

Již od začátku listopadu probíhá testování automatických telefonních hlášek, které budou provázet po zavolání do Kontaktního centra. Tyto hlášky vás postupnými kroky dovedou až k zadání požadavku k řešení, či v případě potřeby k operátorovi.

„Automatického průvodce“ však slýchají naši zákazníci některých divizí již nyní. Zajímá nás totiž, zda jsou pro ně hlášky srozumitelné a jasné. Na základě jejich názorů a ohlasů jsme připraveni v případě potřeby automatické hlášky upravit. Pak už bude následovat pouze finální nahrání a „automatický průvodce“ pro Kontaktní centrum bude připraven.

IVR hlášky budou mít za úkol specifikovat váš požadavek tak, aby měl operátor co nejpřesnější informace o vašich potřebách ještě předtím, než s ním budete spojeni. Tak bude moci vyřídit váš požadavek v co nejkratším čase.
Z důvodu efektivity a úspory času vás jedna z těchto hlášek vyzve i k identifikaci. Identifikace umožní operátorovi získat všechny potřebné obchodní informace o volajícím – jméno, místo provozovny, příslušnost k divizi, ale i podrobnosti o obchodní historii (objednávky, reklamace, předešlé požadavky k řešení a jejich stav…).

Identifikační znak bude 6-ti místný kód – tzv. kód zákazníka. Toto číslo je pro každý obchodní subjekt neměnné a jedinečné a najdete jej na dodacích dokladech – budete ho mít neustále po ruce.

Víc než jen telefon

Důležité je také pro úplnost ještě jednou zmínit, že Kontaktní centrum PNS nebude klasickým call centrem, která znáte z jiných společností. S naším Kontaktním centrem se budete moci spojit jak telefonem, tak i prostřednictvím elektronické pošty (e-mailem), faxem (k dispozici budete mít hned dvě faxové linky) či pomocí SMS zprávy.

Všechny výše jmenované kontakty budete moci využít kdykoliv – ve dne i v noci. Mimo operátorů vám totiž bude k dispozici i záznamník, který vaše požadavky zaznamená kdykoliv to budete potřebovat. V rámci příprav na zahájení činnosti Kontaktního centra je již v plném proudu i testování zasílání faxů či e-mailů.

Postupnými kroky

Jdeme do finále! To však nebude mít pro všechny stejný termín. Kontaktní centrum bude zpřístupněno našim zákazníkům postupně – podle jejich příslušnosti ke konkrétní divizi holdingu PNS. Je to z důvodu zavádění dat do systému, se kterým budou operátoři pracovat. O pořadí zahájení činnosti Kontaktního centra pro jednotlivé regiony se dozvíte více již v příštím čísle Trafikanta. Konkrétní termín, kdy bude Kontaktní centrum PNS k dispozici právě vám, vám v předstihu sdělí obchodní zástupce, informováni budete i dopisem či také informací na dodacím listu.

Kontaktní centrum se na vás těší…

Na našich stránkách jsou používány cookies nezbytné pro základní účely a funkce webových stránek. Žádné analytické ani reklamní cookies u nás nenajdete. Procházením stránek PNS souhlasíte s používáním cookies. Dozvědět se více o cookies.

Rozumím
x