Jak probíhá realizace

Vydali jsme se do terénu podívat, jak vlastně probíhá taková změna obchodu/stánku a jak vypadá jednotný styl nových prodejen. Součástí franšízingové smlouvy je totiž i možnost vybavení provozoven dle jednotné vizualizace PNS.

 

franiza-pred realizaci

Stav trafiky před rekonstrukcí.

 

fransiza-po vyklizeni

Trafika po vyklizení a vyčištění.

 

fransiza-realizace

Průběh realizace.

 

fransiza-dokonceni

A je hotovo!

fransiza-interier

Vzhled interiéru franšízových trafik.

 

Pro zajímavost jsme vyzpovídali tvůrce návrhů interiérů a exteriérů prodejen PNS, pana Radovana Urválka a pana Ivo Janíka.

Pane Urválku, jak dlouho trvá práce na jedné trafice a co všechno zahrnuje?

Před rozjetím prací musíme mít základní věci předpřipravené. Nevyrábíme jednotku od jednotky, základní věci jsou vyrobené dopředu a pak je to otázka relativně krátké doby. Jsou tu ale dvě věci, na které se ptáte. Zaprvé se dotyčný interiér musí navrhnout, udělat technická příprava výroby, vyrobit, organizačně všechno připravit, což je částečně na nás a částečně na PNS – hromada dokladů a povolení a v okamžiku, když je tohle vše připraveno, tak se domluví termín montáže a pak je to časově jeden až dva dny dle velikosti a náročnosti. Často se to stíhá rychleji, ale člověk nikdy stoprocentně neví, co nastane. Je předem nutné zkoordinovat další práce, jako jsou elektrikáři, podlaháři, sádrokartonáři, pasíři a všechna podobná řemesla. Vlastní montáž už je ta třešnička na dortu.

A pak je ještě jedna finální věc, na kterou se v tom časovém harmonogramu často zapomíná, že je potřeba napojit počítače, sladit vše s firemní sítí, je potřeba naskladnit zboží, personál musí být připraven a seznámen s novým prostředím, to také zabere nějaký čas mimo vlastní montáž. A já osobně jsem trochu více skeptik a bavím se raději o těch delších termínech, většinou to vše jde ale mnohem rychleji. Jen jsem rád, když mohu na vše upozornit předem.

 

Pane Janíku, při vaší práci se snažíte, aby byl zákazník k prodejně designem exteriéru přitahován. Je to tak?

Jistě. Starý design prodejen už skutečně neodpovídá nárokům současnosti. Snažíme se tedy dát prodejnám novou, atraktivní tvář. Exteriéry prodejen jsou jen část vizuálních podoby "značky". Vše by se mělo elegantně, ale výrazně propojit. Exteriér je velká výzva, je to první co zákazník vidí a vnímá. Nový koncept se skládá z prvků, které již najdeme v původní korporátní identitě PNS. Jde tedy o jakýsi remix staršího v novém použití. Co mne ale na tomto projektu pro PNS opravdu láká, jsou starší trafiky, protože ty jsou - když to řeknu jemně - škaredé. Doufám, že z nich uděláme něco zajímavějšího, na to se vyloženě těším.

 

Máte zájem zrenovovat i svojí prodejnu a začít s námi franšízovou spolupráci? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím e-mailové adresy trafika@pns.cz nebo přes naše kontaktní centrum.